19. tammikuuta 2013

Ostoksia


Heipsuli! Tänään siis äiti lähti aamulla Charlien kanssa turkuun, näyttelyihin, joten mepäs lähdettiin iskän kanssa kaupoille, ja tulihan sieltä jotain ostettuakin :) Yks ihan loisto ostos, jota en oo kylläkään viellä testannut, niin oli varpaanlämmittimet!! :DD Oon vaan kuullut noista juttuja, joten nyt kun tuli kaupassa vastaan niin halusin ostaa, kun eipä ollut järin kalliitkaan..ehkä euron maksoi :D.

Mutta sitten ehkä se arvokkain, mutta paras jottu oli Remingtonin sauvakiharrin!<3 Ennestäänhän mulla oli jo Remingtonin suoristusrauta ja tykkään siitä ihan hirmusti. Sauvakiharrinta oon halunnut jo kauan aikaa, koska totesin Babylissin jonkun ihme kihartimen niin huonoksi mun hiuksille (niiden pituuden vuoksi), että möin sen mun kaverille :D Ja Remington on niin laadukas merkki ja tykkään hirveesti siitä mun suoristusraudasta, niin olishan se ihme että laatu pettäis sitten tämän tuotteen kohdalla.

Ostin sitten viellä Rimmelin luomivärin. Se on sävyltään numero 102, ja nimi on "backstage". Yhestä blogista oon lukenut, että hyvä luomiväri tuo on ja tykkään tuosta vähän shamppanjan, kullan, himelömäisestä väristä :).

Sitten lopuksi aattelin kertoa, miten meijän Charliella meni turussa; ROP, CACIB ja SERT. Elikkäs poika veti koko potin kotiin... taas!! ^^.

Lopuksi viellä kuvia...
Tässä siis ne varpaanlämmittimet :)

Rimmel london, 102 Backstage

Ja siis tässä paketissa on se kiharrin..


Ja tämmönen ihanan värinen lämmön kestävä säilytyspussukka tuli mukana.

Jaa, tässä se itse vehje nyt on. + Toi kuumenevan sauvaosan pinnotteessa on pieniä helmiäishippuja. Aika ihanan näkönen ainakin :)
Ja tässä viellä tää mun suoristusrauta :) (tottakai kanien omistajalla pitää olla kaikki piuhat syötynä) xD

Joo no eiköhän tässä ollut kaikki tältä erää... nyt vois kohta harkita menevänsä nukkumaan, ja huomenna taas uudet kujeet, katotaan mitä mä silloin keksin. Ja jos jotain jäi mietityttämään se, että  nyt ei ollut puhe juurikaan kaneista, vaikka blogin nimi onkin "Nellan Kanit" niin.... olishan se tyhmää jättää sen takia kaikki muut mua kiinnostavat asiat kertomatta, ja tää tekee tästä vähän monipuolisemman blogin. Eli kanien lisäks mulle on tärkeetä esim. tää kosmetiikka, meikit ja hiuksiin liittyvät jutskut C:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti