8. maaliskuuta 2013

Kuulumisia

Heii :) Mulla nää aiheet on nyt pikkasen hakusessa, kun ei oo oikeen mitään tässä tullut tehtyä kun oon ollu kipeenä tässä jo jonki aikaa. Mutta siis varmaan ihan itsestään selvä juttu, mutta pupuvauvat kasvaa kovin ja ovat hirmu touhukkaita. Peppi rupeaa pikkuhiljaa olemaan jo ihan kunnossa, mutta jatketaan silti antibioottikuuria viellä.
Moni jo varmaan tietääkin että oon Cheek fani ja onkin nyt tällä hetkellä liput varattuna 31.3 Forssassa pidettävälle keikalle ja 21.9 helsingin jäähallikeikalle!! Jee, oon nii onnellinen et sine saatiin mun kaverin kanssa liput, koska sehän myytiin jo kahdessa tunnissa loppuun ;D

Mutta joo huomenna lauantai, koitan ottaa vaikka noista lapsosista kuvia tänne. Ainiin joo ja hyvää naistenpäivää muuten kaikille!! <3

2 kommenttia: